Tuesday 4 September 2012

Segmen Tutorial Fesyen Muslimah Bersama Natasya!

Assalamualaikum dan selamat datang korang! Hari ini, saya akan merasmikan segmen saya sendiri di blog ini iaitu Segmen Tutorial Fesyen Muslimah Bersama Natasya. Setiap hari, pasti akan ada tutorial yang hebat untuk kamu pelajari untuk menutup aurat kerana itu perkara wajib. Kamu semua pasti teringin untuk belajar cara memakai tudung Hana Tajima, Yuna, dan sebagainya kan? Alaa, kalau kamu semua tidak beritahu saya juga saya sudah tahu. Kamu semua pasti teringin kan? Baiklah, kita teruskan lagi. Tidak terlupa, saya juga sudah menyediakan jadual untuk segmen yang akan datang ini. Segmen ini akan berlangsung minggu hadapan.



Inilah jadual untuk segmen yang akan datang ini. Saya harap ada seorang pun jadilah untuk menjawab quiz setiap hari Jumaat. :)

Salam Hormat,
Natasya Alia.


No comments:

Post a Comment